Zaznacz stronę
Oponki pieczone (bez glutenu)

Oponki pieczone (bez glutenu)

Wydruk przepisu
Oponki pieczone (bez glutenu)
Porcje
sztuk
Składniki
Porcje
sztuk
Składniki
Sposób przygotowania
  1. Przesiewamy mąki do większej miski razem z proszkiem do pieczenia i sodą. Dodajemy jajo, żółtka, śmietanę, twaróg i aromat waniliowy. Mieszamy i wyrobiamy ciasto.
  2. Przekładamy na blat posypany mąką, dzielimy na pół i rozwałkujemy na placek ok 2 cm grubości.
  3. Za pomocą szklanki wykrawamy kółka, a w nich dodatkowo kieliszkiem środek, aby wyszła oponka.
  4. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni i układamy oponki na blachę wyłożoną papierem do pieczenia (mi wchodziło po 12 szt). Pieczemy 10-15 min do zrumienienia. (uważajcie, aby spodu nie podpiekło). Powtarzamy etapy 3,4 to wykończenia ciasta.
  5. Dodatki: 5. Czekoladę ok 50 g rozpuszczamy z olejem kokosowym, studzimy. Jeśli stosujecie odżywki, rozpuszczamy ją z odrobiną wody, polewamy tym wszystkim oponki i posypujemy wiórkami kokosowymi. SMACZNEGO 😊
Inne informacje

Zapraszam na bloga:

www.zdrowo-i-aktywnie.pl

Udostępnij ten przepis
Naleśniki caprese

Naleśniki caprese

Wydruk przepisu
Naleśniki caprese
Porcje
porcja
Składniki
Porcje
porcja
Składniki
Sposób przygotowania
  1. Mąkę z jajem wymieszać, dodajemy stopniowo wodę do uzyskania lejącej konsystencji. Smażymy naleśniki.
  2. Mozzarelle. pomidora w plastry i nakładamy na placki, posypujemy dodatkami
Udostępnij ten przepis
MUGCAKE CZEKOLADOWE I ORZECHOWE (babeczki z mikrofali)

MUGCAKE CZEKOLADOWE I ORZECHOWE (babeczki z mikrofali)

Wydruk przepisu
MUGCAKE CZEKOLADOWE I ORZECHOWE (babeczki z mikrofali)
Porcje
porcje
Składniki
Porcje
porcje
Składniki
Sposób przygotowania
  1. Mąkę, jajo i proszek wymieszać i dolać odrobinę wody by masa zrobiła się lekko lejąca dodać orzechy/kakao i wymieszać.
  2. Powstałą masę przelać do kokilek i do mikrofali na 4 min
Udostępnij ten przepis
Szybkie pizzerinki pieczone bez drożdży

Szybkie pizzerinki pieczone bez drożdży

Wydruk przepisu
Szybkie pizzerinki pieczone bez drożdży
Porcje
porcje
Składniki
Porcje
porcje
Składniki
Sposób przygotowania
  1. Do miski przesiewamy mąkę, dodajemy jajo i stopniowo wody aby powstała nam średnio gęsta konsystencja.
  2. Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia wykładamy masę formując placki. Pieczemy 20 min 180 stopni.
  3. W między czasie przygotowujemy dodatki. Mięso kroimy w kostkę, przyprawiamy i podsmażamy. Cebulę siekamy drobno. Mozzarellę również w kostkę.
  4. Podpieczone spody smarujemy sosem pomidorowym i nakładamy kurczaka, cebulkę posypując mozzarellą. Wstawiamy ponownie do piekarnika jeszcze na 10 min.
Inne informacje

Zapraszam na bloga

http://www.zdrowo-i-aktywnie.pl/2017/11/szybkie-pizzerinki-pieczone-bez-drozdzy.html

Udostępnij ten przepis
Mocno śliwkowy placek

Mocno śliwkowy placek

Wydruk przepisu
Mocno śliwkowy placek
Czas przygotowania 20 minut
Czas oczekiwania 40 minut
Porcje
osób
Składniki
Czas przygotowania 20 minut
Czas oczekiwania 40 minut
Porcje
osób
Składniki
Sposób przygotowania
  1. Ze śliwek pozbywamy się pestek.(możecie pokroić je na mniejsze kawałki)
  2. Do mąki dodajemy jaja, proszek do pieczenia,olej i miksujemy.
  3. Następnie dżem śliwkowy i śliwki, ponownie miksujemy do dokładnego połączenia składników.
  4. Formę wykładamy papierem do pieczenia, wylewamy masę i pieczemy 40 min 180 stopni.
Inne informacje

Jeśli posiadacie domowe dżemy tak jak ja, to zachęcam do dodania, jeśli nie (nie polecam sklepowych) dajcie w zamian więcej śliwek tylko je zblendujcie to konsystencji "dżemu".

 

Zapraszam na bloga

http://www.zdrowo-i-aktywnie.pl/2017/10/mocno-sliwkowy-placek.html

Oraz Facebook

https://www.facebook.com/ZdrowoIaktywniePL/

Udostępnij ten przepis